The Jerusalem Post
 

Green-Lined

Decrease text sizeDecrease text size
Increase text sizeIncrease text size
Do not depend on Reuters

 

Even this newspaper can slip up, if someone is not paying attention.

 

I find here this, copied by the "staff" of the Jerusalem Post from Reuters:

 

The Israeli government official said about 600 homes would be announced in Ramat Shlomo, a settlement of mainly Ultra-Orthodox Jews located in an area of the West Bank.

 

That is wrong.  Ramat Shlomo is a Jerusalem neighborhood.  And it's towards the city's north (not "East").  And no Israel official would have said that which was quoted above.

 

It is not a "settlement".  Well, unless one belongs to Peace Now, B'tselem, Yesh Din, etc., etc. and et al.

 

Someone should have done an editor's review.

 

^

Average: 4 (16 votes)
 
   
About Us | Advertise with Us | Subscribe | Contact Us | RSS
 
All rights reserved © The Jerusalem Post 1995 - 2010
Powered by: TANAGRA Ltd.